La push baby!

Hello sweeties! Jag sitter hemma och passar syster nu, för att pappa är borta. Hon tittar på film, och jag sitter vid datan, perfect? :) haha. Ja, idag skrev jag 5 onödiga inlägg här nedanför -.- Men jaa, hellre blogga än lektioner right?

Efter plugget idag så träffade jag, Fredrika och Jenny Beatrice :) Vi åkte till St eriksplan och så gick vi på Stockholms glasshus eller glassbar, vet inte riktigt ;) Jag själv då köpte 2 kulor baara, ha! Tog 2 smaker jag aldrig testat tidigare; Toffee-kola som bestod av daimkulor och kola sås, och någon slags kola glass, jättegod! Och den andra smaken blev hallon sorbet. Jag gillar ju hallon, men sorbéer är inte min grej, asså man tror att det är så ''somrigt'' och la la la, men man tröttnar ju efter tredje tuggan? Ja, inte vet jag, ni kanske inte tycker så alls.. Okej, men sen då. Vi gick till Vasa parken och där satte vi oss på en bänk vid fotbollsplanen, så såg jag faktiskt en söt kille, och mina galna vänner gick runt och sa ''La push baby!'' heela tiden! haha, det är en replik ur Twilight ( SOM KOMMER UT PÅ DVD IMORGON, OCH SOM JAG SPIKAT SKA KÖPA, IMORN, ALLTSÅ! :D ) Well, jaja. Han (killen) fick namnet La push killen. Sen så gick vi upp till själva parken och cyklade på en konstig grej, sån där barn-cykel-som-man-sitter-flera-på, typ. Och jag fick bli primadonna (som Janis alltid säger), så jag behövde inte trampa =), men sen så gick vi ner till La push killen igen, och så smygfota jag lite :$. Sen så kom Lorena och Mimmi sniffandes, och dom hade tagit Lorenas typ förra killes mobil och han var lite konstig så han tog mimmi i luvan och sa hela tiden '' Ey, jalla '' och lite sånt hih. Sen så gick jag, och de andra åkte hem. Jag åt middag och gjorde 2 minuter på spanska läxan, hah. Nu, eller snart, ska jag väl ta en titt på dagens Andra Avenyn avsnitt, och efter det; DESPERATE HOUSEWIVES! :D Yeeeey! Missa inte det! Oj vilket långt inlägg detta blev. Hoppas ni orkar läsa. Puss

         

1. Jag och min äälskade ''Om jag kunde drömma'' ;)
2. Ooooh yes! So right! ''The movie everybody has been screaming about''
3. Jenny Bea Fredrika
4. Jenny får huvud krasch
5. Fredrikaa
6. Beatrice
7. Fotbollsplanen
8. Ojdå.. smygfoto :$ haha!
9. Bea och Fredrika<3

Där fick ni ganska mycket bilder att glo på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0