måndag första juni


Hejhej
. Fortfarande fint väder ute men imorgon ska det bli dåligt igen & kallt :(
idag var det skola, solade på rasten och ja det hände väl inte så mycket mer.
Efter skolan var jag och Amanda på glassbaren, hihi. Tog jordgubb och schweizer-
nöt i våffla ;) Jordgubb kan jag rekomendera! :D Aja, sen gick vi hem till mig och
kollade på en film sen gick amanda hem och jag åkte hem till mamma. åt
middag, spaghetti och köttfärssås, och nu håller jag på att fixa min digitala
fotoram som jag fick i typ födelsedagspresent? -.- Har inte 'hunnit' fixa den :p
men den är säkert bra, man kan lyssna på musik, och så är det som en ram
som ändrar bilder, och en alarmklocka & så ;) Ska försöka fixa klart den nu, p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0