tisdag


Hejsan!
Idag var det en vanlig skoldag. Efter skolan var jag med Fredrika
och vi gick hem till mig och kollade i skolkataloger :) Sen skulle vi gå och köpa
mellis för jag hade typ inget, så vi gick till Ica sen till Hemköp vid odenplan.
Vi köpte macka och sen åkte vi till stan. Kollade lite i affärer, fast vi kollade
inte kläder då bara gick runt x) Sen så gick vi till alla fruktstånd och fråga om
vi fick smaka jordgubbar vi fick av alla utom en surgubbe (: Sen köpte vi 2 paket
för 20. Vi gick till SF och så bestämde vi att vi skulle hitta 2 killar typ max 15 år
och fråga om dom kunde bjuda oss på bio :) Men det kom inga bra killar ;P
Eller jo några men jaja. Vi gick till Stadium och var där lite. Ska köpa massa
saker med mamma på torsdag tror jag ;) Behöver en del saker. Sen åkte jag
hem och kom hem typ halv åtta och åt. Mamma&Emilia bakade chokladmuffins,
fast dom ska sälja dom på nån sak i emilias skola -.- Men jag fick smaka en iaf.
Nu sitter jag och äter jordgubbar ;) Usch vilket väder, aja. Pussar / Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0