A day to remember



Heejj!
Idag var jag, nina, sara, mimmi, fredrika, amanda & jenny på Grönan. Vi möttes och sen åkte vi bussen dit som gick 10.08. Vi var framme runt halv elva. Då köpte vi biljetter, och Nina köpte Guldkortet. Det var inte alls mycket kö i början. Och först sprang jag, nina, freddy, mimmi och sara till Insane men den var stängd. Så då gick alla till Extreme och ja ba hallåå?! EXTREME! Gud den är fan asläskig. Men jag åkte den endå, som första åk! :O Den var läskig med rolig. (: Åkte den 3 gånger sen, fast inte på raken. Men iaf, sen så åkte vi Jetline, Katapulten, Rock-jet och några andra. Vi åt lunch kl 13 typ. Fish & Chips tog typ alla. Sen åkte jag, mimmi och fredrika Insane! Den var läskig, men inte efteråt x) Eller, jag skulle kunna åka den igen ... Sen efter det gick vi spökhuset. Ja och sen åkte vi lite mer saker. Sen runt kl halv sju så bestämde jag och fredrika oss för att åka Fritt fall Tilt. :O Vi tänkte inte åka den men gjorde de endå :O Guud den var faktiskt läskig! Man satt inte ner utan stog typ upp, :O Svårt att förklara men jaja. & där högst upp lutade den fram. Men sen hade vi den avklarad. Gud, jag har gjort framsteg ! Insane, fritt fall TILT och Extreme, de som jag typ aaldrig trodde jag skulle åka! :) Sen gick Amanda, Fredrika och Jenny hem. Jag nina och mimmi var kvar. Sara åkte ganska tidigt. Vi åkte extreme. Och sen gick Mimmi och var med Lorena och några. Jag och nina gick till nått godis ställe kmr inte ihåg va de hette, sen gick vi ut ur entrén, men sen så ville vi åka Lyktan, haha. Så vi gick in igen och åkte den x) Skulle åka hem halv åtta men vi åkte kvart i åtta.. och sen hemma åt jag middag och de. Puss!
bilder i ett annat inlägg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0