ängbybadet :D



Hej bloggen & läsare! :D
Idag var jag vid Ängbybadet med mamma och emilia. Solade och läste
gjorde jag mest. Vi köpte glass och åt picnik där ;) Det var kallt i vattnet
så jag badade inte. Haha jag har inte tagit nått dopp i år och alla har typ
gjort det ju? Har du tagit ditt första dopp, när var det och hur varmt va det?
Hihi. Jaja sen åkte vi hem runt 5 och vi åkte och handlade, och sen åkte vi
in till stan för att hämta mitt SIM kort till mobilen. Jag har fått tillbaks mitt
gamla nummer nu
så alla vet! :) Har inte kunnat svara på er som smsat
för jag spärrade ju mobilen och alla kunde inte mitt reservnummer ;)<3
Nu ska jag snart äta och gå ut med Nikki typ tror jag ;D Hamburgare blir
det idag. Gud det är så fint väder man blir på bra humör ;D har bara haft
shorts idag utan leggings, de är ju inte alls kallt. okej mina feta ben kan
man ju ignorera men aja. ska inte klaga mer nu, tråkar väl ut er. Pussss!

Kommentarer
Postat av: mimmi

jag badade första gången UTE idag oxå !

15 grader hihihi :D <3

2009-05-30 @ 23:01:56
URL: http://mimu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0