fredag

hejsan!
Fredag. Vaknade typ halv tio imorse och låg och läste. Sen åt jag frukost och jah, sen packade jag lite, ska sova över hos bengt idag, mammas 'kille' eller hur man säger(?) :p Så kommer det några fler också och vi ska typ grilla och sånt. (: Nu är Nikki hemma från Paris :D har saknat dej, även om vi inte skulle ses, för jag är ju hos pappa, men endå :p<3. jag ska till bengt runt halv fyra eller något.. vet inte vad jag ska göra innan det, kanske gå nånstans med pappa, för syrran är hos en kompis. Vi får se. Pusshej

tänkte ladda upp lite blandade bilder nu (:
:

en bild från när jag var hos fredrika typ förrförra helgen :)


nån bild från skogen (?) den blev lite suddig , men jaja


bild på mig


mmm... Fin bild tagen hos fredrika :) Godis och sjön&brygga (A)


min sko och fotbollsplanen ;) Tisdags


my shoes


Love that book<3


mitt fika, en dag med Amanda för längesedan :)<3


I vasaparken på en rast , ganska längesen<3


en närbild, tagen med min mobil på landet.


Nina och fredrika gungar, & liten del av amanda :) Förra helgen.


Jag och fredrika sitter i en sak i Vasa, skuggor:)


fredrikaamandanina bland blommor, vaasaparken<3


ninas marsvin :)

där fick ni en del bilder, enjoy! :)

Kommentarer
Postat av: Nina

älskar diig<33

2009-05-06 @ 15:50:17
URL: http://ginanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0