fredrika & jag på "picnik" ;)


Haha, intressant bild? Nej, det är bara en 'exempelbild' som fanns på datorn,
för jag lånar Bengts dator nu ;) Men iallafall, ska berätta lite vad jag gjort idag.
Träffade Fredrika vid odenplan lite över 2. Vi gick till hemköp och köpte kladdkaka
och läsk  (: Sen gick vi och satte oss, tog bilder och pratade. (bilder får ni se imorn).
Sen så gick vi ner lite till en mur, och typ ett 'stup' där nere. Så kastade vi småsten
på bilar så dom fick stenskott :] Haha. Och gjorde lite kråkskratt till människor som
gick förbi! KRAKRAHA. haha. Vi satt där typ 1 och en halv timme och solade och
pratade. Iaf, sen åkte vi hem, och jag skulle åka till bengt me mamma och emilia.
vi grillade här, och jag läste och lyssnade på musik. Sen åt vi glass och jordgubbar,
mums! ;) Nu är det melodifestivalen final, men orkar inte kolla.. kollar på typ snabb
genomgångarna sen ist (: Tror inte Sverige vinner, låten suger iaf, hah ;) Enligt mig.
Ha en uberbra lördagskväll alla! puss

Kommentarer
Postat av: Nina

Fiint inlägg Alicia<33

Hade ni kul på eran picknik???:)

love uu<3

2009-05-17 @ 10:54:40
URL: http://fiinanina.blogg.se/
Postat av: Nina

Fiint inlägg Alicia<33

Hade ni kul på eran picknik???:)

love uu<3

2009-05-17 @ 10:55:09
URL: http://fiinanina.blogg.se/
Postat av: alicia

haha tacktack fiinanina (:

aa då det hade vi <3

love u to

2009-05-17 @ 11:38:04
URL: http://sshare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0