hagaparken plus fredrikas place :D


Heej kära vänner! ;D Guud vilken fint väder vi haft idag :D 25 grader, minst
och solsken hela dagen lång! I alla fall, idag hade vi idrottsdag i skolan. Jag
kom i grupp 1 och grenarna var först fotboll, sen flaggleken sen löpning och
lunch. Sen hade vi lite mysigt och åt och sen hade vi frisbee, astråkigt =(
Sen sist hade vi brännboll sen sluta vi och gick tillbaks till skolan.. Kl halv 2
var vi framme och så bestämde jag, fredrika , amanda och becca att åka
hem till fredrika :) Jag & becci köpte glass och amanda köpte dricka. aja,
sen åkte vi till F och var där och så. Det var jätte roligt! :) En jättehärlig dag
faktiskt! Vi var med hennes kaniner (som bara gillar mig! :]) haha skoja, men
alla ville va med m ig *stolt* hih. Fast jag ser ut som ett emo nu för är helt riven över
 hela armen, haha :P Iallafall, Sen så gick vi till forum nacka och lite annat,
Becca åkte hem runt kvart i 6, men jag och amanda var kvar och åt dära.
Sen var vi ute på studsmattan me kaninerna och hoppade lite och pratade.
Vi åkte hem halv åtta, och då så kom Nille som vi hade plingat på innan, haha :P
Jag, Becc och amanda plinga på han och så öppna hans syrra :P Sen
kom han cyklande när vi skulle gå och stylade för oss x) Och ja ba ''cooling!''
hihihi. jaja, och sen hemma så gick ja in på datan typ (: Måste duscha,
för ja var jättesvettig idag :P sen ska jag kaanske göra läxorna x) orkar inte,
men vi har en NO sak att lämna in imorm, men har inte så mkt kvar, så
säger typ att ja glömde att ta hem eller nått (: & så har ja matteläxa också, skit!
Gör de imorn (x Men somsagt nu ska jag duscha. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: amanda

en av bästa dagarna juuu :)<3

2009-05-25 @ 20:54:29
URL: http://amanda9696.blogg.se/
Postat av: Bea

sv: tack!

din blogg var oxå fin.

2009-05-25 @ 21:57:18
URL: http://wouq.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa det var det :)<3

Tack så mkt <3

2009-05-26 @ 18:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0