about my weekend

Tjenamorsen! Skriver lite om vad jag gjort under fredag,lördag&söndagen nu :) Och sen kommer det såklart massor med bilder :p, om jag orkar ladda upp så många x) asså jag orkar inte skriva exakt allt som hände i bloggen, det käns bara onödigt .. aja. Fredagen: Först ridning och jag red Nikkie, har aldrig ridit henne men hon var bra & rolig att rida :) Asså det var lite utmaning, hon var ganska vild och snabb. Så i galopp ville hon inte och bara gick in och ville slänga av mig. Men sen var hon bättre i högergalopp. Jajaja. F fick Sevel och J fick tyyp hm.. Nektar tror jag? Iaf, sen efter ridningen åkte jag och Fredrika hem och duschade och så. Sen åkte vi till landet. Det var dåligt väder, men det var mysigt endå :) Vi spelade kort och lyssnade på rockmusik på radion , haha :D & så hade vi köpt lite smått&gott (: vi gick ut typ på natten och fotade lite och sen gick vi och la oss. Lördag: Gick upp och åt frukost och så spelade vi kort, (vi gjorde typ det varannan timme x) ) , och sen så var vi inne lite och lyssna på musik och va det skulle bli för väder. det skulle bli bra senare så vi väntade och väntade :p tillslut blev det bättre :D det började spricka upp & så. Vi gick till 'Pärlan' , typ ett ställe vid vattnet och fotade massa. Sen så rodde vi lite i en robåt som vi har x) Ja, asså vi gjorde massa annat, skriver inte så detaljerat.. Haha och sen så var typ Bosse (pappas bror och min gudfar), Liisa (hans fru), Moa (min kusin), Pappa, Emilia (min syrra), Hasse (Liisas bror), Pia eller Kia vet inte vad  hon hette (typ Liisas syrra tror jag) och Fredrik ( Pia/Kias pojkvän eller nått sånt) där också x) Så vi var ganska många , och när jag och fredrika spelade kort, ja ba: hm, är inte Fredrik lite lik Kellan Lutz? & freddy ba JOoooo! Och sen börja vi typ skratta åt de? X) Sen så trodde vi typ de va hans tvillingbror eller nått, för han var också 24 år. Men sen efter ett tag såg vi han typ hela ansiktet och det var inte han x) asså, han var inte så lik hehe :p men han och Pia/Kia hade en hund också, jätteee söt, som hette Bella och var samma ras som Hannez ;) Haha, Kellan&Bella (a) aja nog om de. Senare gick vi t Pärlan igen när de var fint väder. Och sen så åt vi hamburgare och lite så. Sen på kvällen va vi i våran lilla stuga och så :) & juste haha vi skulle kidnappa Bella med det gick inte så bra :( Söndag: Vi åkte båt, asså Bosses motorbåt, och så spela vi lite kort somvanligt, sen skjutsa pappa oss till Klintsundet och vi köpte glass och satt på en brygga dära. Sen när vi gick hem mötte vi Hasse&Fredrik dom åkte bil. & dom skulle också t klintan så vi ´gick lite långsamt för att dom skulle hinna ikapp oss så vi kunde få skjuts hem x) Men dom kom aldrig haha, sen när vi typ hade gått halvägs kom dom.. & då hade dom konstig musik men aja. Seen så gjorde vi väl inget spec va jag minns. Orkar inte skriva mera haha har säkert glömt en maassa. haha, har typ aldrig gjort ett så här långt inlägg :O jobbigt för er att läsa x) Bilder kommer sen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0