fixat mina naglar

Hej!
Jag har precis fixat naglarna, brukar inte göra det så ofta så det var väl dags nu då. Klippte, filade och målade gjorde jag ;) Har inte så många nagellack men det blev nån slags mörklila.. :p kanske inte passar men jajaja jag är inte proffs på sånt. Det var ingen gitarr idag, dante sa det till mig, för min mobil va ju borta och min gitarrlärare ringde till den, och då var det någon som svarade ;O hon ville inte säga vem hon var men gick typ i 9an, sen ringde Jonny (gitarrläraren) till Dante för han går på gitarr hos han också, och så sa han det t dante. Hoppas dom lämnade in den, eller så snodde hon den. Fast jag har iallafall spärrat den nu. Får ta min gamla mobil som är jättedålig sålänge x) Tänker inte slösa pengar på en ny.. jag ringer & smsar endå bara med mobilen så då duger vilken som helst typ. Men iaf, jag hämtade miin syrra runt 5 för pappa skulle göra en sak, sen mötte vi han och åt på restaurang. Bagpipers heter den :) Det är asgott där och den ligger på Rörstrandsgatan. Tips till er som bor i närheten.Och ni, imorgon utser jag en vinnare i veckans blogg. Jag vet att det har tagit tid men försökte samla på så många röster som möjligt .. puss


Kommentarer
Postat av: malin

Tack tack! :D

2009-05-28 @ 20:38:45
URL: http://mmaalinhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0