frågor

10 FAVORITER
Dialekt: Stockholm
Mat: Thaimat & donken
Låt: Twilight låtar :D
Film: Twilight
Tecknad figur: Vet inte 
Sport: Ridning
Komiker: B. Gustafsson
Veckodag: lördag
Glassmak:  Ben&Jerrys chocolate f brownie
Soloartist:  Dont know

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör Trött 
Tanke:  Måste gå snart,typ
Kläder:  Leggings, shorts och gulrandig tröja
Bakgrund:  Thailand bild
Känsla: Ingen speciell 
Tid: 8.19
Bästa sak: Sommar snart!
Irritationsobjekt: en person...

8 FÖRSTA
Bästa vän: Rebecca&Andrea&Emelie ;)
Husdjur: Marsvin
Utlandssemester: Spanien med amanda ;) tror jag.
Piercing: Öronen
CD skiva: No idea
Bil: Typ en vit, asså pappas.
Ord: Vet inte

7 SENASTE
Telefonsamtal:  Jag vet inte
Mat: Tårta:D
Dryck:  Juice
Biltur:  Igår morse
Tv-program: Desperate housewives
Spelad låt: Glömt
Köpta klädesplagg:  BH

6 HAR DU NÅGONSINN
Dejtat någon av dina bästa vänner: Neej
Brutit mot lagen: Ja ..
Blivit arresterad: nej
Badat naken: aa (:
Varit med på TV:  aa haha, för typ 2 veckor sen, och en gång i 4an och nån mer gång
Varit med i tidningen:  Ja, jag tror jag var med en gång med mitt fotbollslag x)

5 NEJ TACK
Skolämne: Slöjd (SOM JAG SKA HA OM EN TIMME) -.-
Mat: Pölsa?
Musik: Typ punk och skrikskrikskrik rock!
Dryck: Mjölk me citron haha!
Djur:  Tvestjärtar och getingar

4 SAKER
Du gör när du har tråkigt: Datan
Du gjorde igår kväll: Hade släktkalas, duschade
Du kan höra just nu:  Datorn och ett flygplan utanför
Du inte kan leva utan:  Familj och vänner ..

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Ingen eller jo, några kompisar..
Du tycker om: Lov! spec sommarlov
Du inte gillar:  FALSKHET  

2 VAL

Coca cola eller fanta: Cocacola
Hund eller katt: Hund

1 ÖNSKAN
Det är ju hemligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0