glass & utvecklingssamtal

tjenare! Jag har varit på utvecklingssamtal idag, det gick bra... Innan det var jag med Amanda & Rebecca. Jag och Rebecca gick till Åhléns och Akademibokhandeln. För jag skulle köpa tredje Twilight - boken, ''Ljudet av ditt hjärta'' heter den på svenska. Eclipse på engelska. Sen mötte vi Amanda, för hon gick hem och hämtade pengar, och så gick vi till glassbaren (: Var så himla sugen på glass! Kunde inte motstå ;) Jag tog: Hasselnöt nougat, eller nåt sånt, choklad och polka ;) Och topping med daimkulor. Rebecca tog lakrits och vit choklad, och Amanda tog Melon, apelsin och citron. Haha, tänka sig, jag kommer ihåg vad alla tog? ;) Sen gick Amanda hem och jag och Rebecca åkte till skolan. Fast vi tog en liten omväg, så vi åkte till Hötorget, för vi ''glömde'' att gå av ^^, Men sen åkte vi tillbaka och jag hade utvecklingsamtal. Becca hade efter mig, så hon väntade utanför. Hemma så åt jag, kyckling och potatissallad ;) Och en heel tomat, haha ;P Ska läsa lite ur FRIDA tidningen sen, som jag inte har läst ut än! ;) Och sen lite ur min nya bok kanske. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0