gratis jordgubbar, thanks

Nämen hejsan! Har ni saknat mig? ;)
Jag kom nyss hem. Var med Linnea sen kl
halv 4. Först åkte vi t stan och gick runt, mest i mobilaffärer ;) & lite på åhlens. Sen så gick vi till alla såna där stånd där dom säljer frukt och fråga om vi fick smaka, haha :D Vi fick typ smaka av alla ;) Sen köpte vi bigaråer (typ som körsbär), och sen va dom äckliga, typ. så vi ville lämna tbx dom och byta till jordgubbar, då sa han typ ''jag såg er betala'' så hav han oss 2 paket me jordgubbar(?) Wierd, men bra :) Så vi fick både bigaråer och jordgubbar med oss hem. Sen hemma tja, åt vi av det och sen gick vi ut lite och gungade, sen in igen och åt middag. Och sen åkte vi till solna c och var där lite, fast det stängde typ då. Men sen gick vi till busshållplatsen, den var en bit bort, och så åkte Linnea hem, sen gick jag hem och nu är jag här :) Rolig dag, måste ses mer!
Ikväll så är det Desperate Housewives! :D Roligt roligt. Ska ha en myskväll då vid TVn. Imorgon ska jag rida igen med Jenny. Har 3 ggr att rida igen, (asså det är om man missar en ridlektion får man ta igen den senare genom att va med i en annan grupp om de finns platser). & jag missade en del gånger när jag var i Thailand. De ska bli kul å se hur det är i dom andra grupperna! :) Fortsätt läsa och k o m m e n t e r a ! Puss


den ''officiella'' Twilightpostern kom ut idag! ;D


haha?


Desperate housewives!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0