grattis emilia!



godmorgon,
Idag fyller min lillasyster emilia år ;D Jag fick gå upp 7 (tidigt) för att jag och mamma skulle gratta henne med tårta och frukost på sängen ;P Så nu är jag klar och har massa tid över tills vi börjar ;s 1 h. Men jag ska åka från mamma 8.48, då går tåget ;) Jag möter J&R vid Odenplan typ fem över. Iaf, Emilia fick en cykel och massa mer (: och så åt vi lite tårta som va kvar från igår :) mm... Och hörrni, jag ska nog bli bra på att blogga, eller sluta helt. För asså jag skriver typ 1 inlägg om dagen eller 2 ;S det är ju inte ens roligt att läsa då och jag skriver bara om mina dagar? Ska börja ha mer tävlingar occh sånt, men jag har typ inga läsare? 18 per dag, mycket... Men skriv gärna vad jag ska skriva om. Bilder kan ni väl ändå inte klaga på?... Har bild i varje inlägg iallafall ;) Men vi får se hur jag gör. Puss!


Kommentarer
Postat av: Emma

Alicia- din blogg är bäääst!!! :D

Så fortsätt blogga,blogga om vadsom helst. du skriver underbart!<3

2009-05-07 @ 19:15:49
URL: http://emmizsvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, tack så mycket :)!

jag ska försöka blogga så mycket som möjligt.

2009-05-07 @ 20:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0