inte bloggat

hejsan bloggen, förlåt att jag inte bloggade igår eller så, men hade inte tid.
Igår efter skolan så var jag med mimmi&jenny, vi var på stan och shoppade lite. Eller ja, jag köpte inte så mycket men jaja. Vi va på BR och köpte present till min lillasyster, hon fyller år imorgon. Och så köpte jag en bh. Senare åkte jag hem, och mormor var där. Hon ska åka hem idag, eller inte hem men till Paris med göran, mammas bror eller nått sånt. Iaf, så åt jag middag sen gick jag ut med Nikki. Vi gick till Ica maxi och Nikki skulle köpa en kräm. Vi var där ett tag, och sen gick vi hemåt. Det började regna också .. var har sommarvädret tagit vägen? :/ .. Sen så gick jag hem och kollade på Desperate Housewives. Mamma var inte hemma för Bengt fyllde år så hon var där. Sen så halv elva nån gång gick jag och la mig. Somnade direkt för ja var astrött :P Och idag var det skolan, inget speciellt tror jag. Efter skolan åkte jag hem direkt, till mamma. Snart, eller typ 6 nångång ska Emilia ha släktkalas. (min syrra). Så det kommer lite gäster hit. Tyvärr kunde inte Amanda komma för hon är sjuk :/ Men nu ska jag lägga in lite bilder till er från typ de senaste dagarna :) Puss

        

1. Snygg i Nikkis brillor? B-)
2. Jag & Nikki @ Monki
3. Fredrika och Rebecca
4.F&R igen :)
5. McFlurry ;D
6. Becca <3
7. becs, mims,freds
8. Mimmi är skjutgalen!
9. RIP Jenny.. :'( haha!

Kommentarer
Postat av: jenny

hahah, R.I.P mej..



/ spöket jenny

2009-05-07 @ 18:16:15
URL: http://byjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0