It's Friday I'm in love nananana!


Heeejsan! Nu är det fredag, igen! :) Idag så var jag ju i skolan.
Inget speciellt att berätta. Vi pratade om Grönan hela tiden, hah!
Imorgon så åker Jag, Mimmi, Fredrika, Jenny, Amanda, Nina & Sara
dit! :) Ser fram emot det jättemycket. Efter skolan gick jag och Fredrika
till Hemköp och jag köpte smörgås, amigochoklad och Powerking. :)
Fredrika köpte också det, fast inte amigo ;) Sen gick jag hem, och sen
kom F&J hem till mig och väntade medans jag bytte om (Vi skulle rida).
Sen gick vi lite tidigare för att jag hade massa burkar att panta. Det blev
totalt 43,50 kr (: Sen åkte vi till ridningen. Och Fredrika blev lite konstig
när hon drack sin Powerking :P Men sen blev hon humörväxlande och
sen deppig, men sen efter ridningen blev hon glad igen, haha! :P Jag
red Yason, Fredrika red Sicilia och Jenny red Nektar. Vi var mest ute i
skogen och sen lite på utebanan. Sen åkte vi hem och jag duschade
och förberedde för imorgon ;) Tog fram kläder och allt jag ska ha med
mig. Sen gjorde jag en hel halvtimme spanska! Nytt rekord för mig,
asså, jag menar rekord på läxa, (att jag typ aldrig har suttit så länge
med läxan x) ). Nu ska jag äta middag. Ses och hörs. Puss sålänge!

    
  

1. Emilias födelsedagstårta :)
2. Bobbi på E släktkalas.
3. Fredrika och Jenny <3
4. Fredrika fiin (:
5. Man blir väldigt pigg...
6. Jensan på buss station.
7. 2 hästar ute i hagen ;)
8. Bild på gården. Tagen för längesen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0