måndag

hejsan, idag var jag i skolan. Massa tråkiga lektioner som vanligt, det är nog inte så intressant om jag babblar upp alla.. På lunchrasten spelade jag,mimmi,becca,fredrika och jenny stress. det är ett kort spel :P men sen tröttnade vi och spelade bubblan istället, och den som förlorade skulle göra pinsamma saker, och jag förlora aldrig, HA! Men vi glömde göra dom där pinsamheterna =( men det får väl bli imorgon eller något :) Juste amanda var sjuk idag , krya på dej! Efter skolan åkte jag rebecca fredrika jenny och mimmi till hötorget och gick till Gina tricot. Alla provade typ jeanstights :P höh. men ingen köpte..eller becca köpte ett linne. Sen var vi där lite och sen åkte vi hem. Hemma läste jag frida tidningen ;) och nu har jag nyss ätit. Ska göra nått med nikki sen - I think. Men ha de bra. Puss


heh, lite väskor och gitarr (?) tog bara nån :)

Kommentarer
Postat av: amanda

tack love u <3

2009-05-05 @ 16:57:47
URL: http://amanda9696.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0