söndag

Tjenare! Igår kväll var jag med Nikki vi gick och köpte godis sen så gick vi till henne. Vi kollade på Patrik 1,5 och så :) Sen gick jag hem, runt halv tolv eller så, och gjorde inget speciellt. Sen gick jag och la mig. Idag vaknade jag halv nio och så skulle jag gå upp på toa, då ramlade jag nästan, för jag var as yr, det va jätteläskigt. så mådde jag illa, jag var tvungen att lägga mig på golvet för att det skulle gå över :O Sen gick jag och la mig igen sen vaknade jag och det hade inte gått över. Så jag kollade på en film med min syrra, Spirit hahaha , jag älskade den typ förut :D Jajaja, ska nog gå ut snart, det är ju så fint väder. det har gått över nu, den där yrseln eller va det heter. Ha en bra söndag. Snart är det sommarlov! :D Det är ju bara 3 skoldagar kvar för mig, och sen har vi lite konstiga dagar, typ städdag, klassens dag och kulturdag, och det är ju inte riktiga skoldagar. ;) Puss


Kommentarer
Postat av: Lisa

tack du :D



åhh vad KUL^

2009-05-31 @ 13:03:35
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0