sumpan m amanda & becci


Åh, I love Grönan!
Hejsan! Idag i skolan var det en talangjakt, vi slapp då spanskan och EV ;)
Efter skolan åkte jag, becci och amanda till rebecca i sumpan. Vi var hos
henne och tja, spelade kort, åt lite mackor och sen gick vi ut mot sundbyberg
centrum typ. Men guud det var as dåligt väder :( hoppas det blir bättre snart!
Vi gick iallafall till donken och där fanns de en hiss som var as rolig ;D Några
söta killar var där och glodde på oss, piinsamt :$ vi typ flamsa asmkt i den där
hissen juu! :$ Men sen lite senare åkte jag&mandi hem, kom hem för typ 20 min
sen. Imorgon ska jag träffa Linnea! ;D De var jätte längesen :) Hon ska typ kma hti,
ingen aning va vi ska göra men får väl kma på nåt (: japp, ses senare typ. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0