vallentuna och Icamaxi


Hejhej!
Jag är hemma nu. Har varit i Vallentuna hos Bengt (mammas pvän)
eller vad man ska kalla de ;) Köpte en Julia tidning, och ett tips till er som inte
har twilight filmen, så kan man få 8 nr av Frida + Twilight filmen för 199 kr..
& jag har redan köpt bara filmen för 199 -.- Suck! Sånt är livet. Påvägen hem
åkte jag och mamma till Icamaxi. & juste, min syrra och pappa åkte till landet.
Jag ska dit imorgon och Fredrika ska hänga med ;) det kommer bli jättekul!
Men tyvärr har jag inte tillgång till datan. Jag kommer vara borta fre-sön.
Ni får klara er! Vad har ni gjort idag? Nu ska jag nog titta runt lite. och ni,
tack så jättemycket för alla kommentarer! :D Har fått ganska många
idag :) Fortsätt så. Och veckansblogg, jag ändrar en grej där. Förut sa
jag ju att 3 bloggar blir nominerade, men jag ändrar till 5 för jag fick
så pass många kommentarer ;) Imorgon så lottar jag ut 5 st och sen
får ni rösta fram till måndag på vilken ni tycker är bäst! :) Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0