bild :]



heejsaan!
nu sitter jag och Rebecca vid datorn på bilden x)
alla ser typ.. men aja. Hon säger endå aldrig till. Vi äter lite
godis också :):):) hahaha bild är ju sköönigt ! Men nu måste
jag nog sluta. eller ifs, jag är klar med mitt jobb, så vet endå
inte vad jag ska göra. Men vetni, Amanda mådde jättedåligt
och höll på att svimma! :O :( Hon blev helt blek så jag ringde
hennes föräldrar så ringde Anna våran lärare också, och så
fick Mimmi och Fredrika följa med Amanda hem <3 ;( KRYA
PÅ DIG AMANDA! Hoppas du mår bättre! <3 Love u. Pusshej
/ Alicia





Kommentarer
Postat av: amanda

tack så jätte mkt , mår bättre ! Tack !! <3

älskar dej och dom andra ! <3

2009-04-28 @ 18:47:36
URL: http://amanda9696.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0