Valborgsmässoafton

Yää, idag är det Valborg :)<3 Hur ska ni ''fira''? Själv vet jag inte riktigt..kanske sticker till Rålis och kollar brasa, men tror inte det, tråkigt att bara stå å glo dära :o Idag så var det skola för min del, först slöjd, vi började 9.15. Vi hann bara ha en halvtimmes slöjd för vi skulle sjunga in våren på skolgårn' :p Efter de hade vi lite rast o chilla på Uppis, sen musik, i typ 20 min bara. Sen lunch rast. Jag, Jenny och Becca tog massa frukt (mest bananer) och sen la vi allt vi inte åt upp i en ''likhög'' (: Så vi la servetter på allt skräp hahah sen lämna vi de där. Iaf, sen hade vi svenska och sen gympa. Vi spela fotboll me 3 bollar (?) Hm. Sedan slutade vi, och det var bara jag, jossan och fredrika som skulle duscha :P haha. Jag och fredrika var kvar ganska länge och kollade på Twilight på hennes Ipod touch (: hih<3 Sen så åkte vi hem. Jag gick nästan direkt på gitarren..och sen kom jag hem för inte så längesen. De känns inte som valborg? mer som en vanlig torsdag.. jaja de kanske blir mer stämning senare :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0