torsdaaaaaag


Hello you!
Torsdag idag och vi var på Livrustkammaren och kollade dära med
en guide. De var inte så roligt då, sen åkte vi till klassrummet och åt matsäck dära.
Asså förlåt skriver inte så detaljerat men jag kommer typ sluta uppdatera. En gång
per dag blire framöver, eller mindre typ (: höhö.. Efter skolan gick jag jenny och amanda
till Jenny och skrev dikter till skolavslutningen. Sen gjorde vi lite annat också och sen så
gick vi t västermalmsgallerian och va där lite och sen gick jag och jenny till mig och spela
kort och lite grejs. som ni märker pallar jag inte skriva hehe. Men jajajaja sen åkte jag och
mamma och emilia och shoppade, eller ja, emilia shoppa inte hon bara tjata om att vi skulle
äta x) Jag köpte lite iaf. Deo, leggings (vita&svarta), strumpor, skor, solbrillor och typ nått mer.
sen så åt vi på donki och sen hem. jag gick och köpte matsäck och lite så. imorgon ska vi ju
till Cosmonova och kolla på en 3D film. Ajaa, shit tänk att de är SOMMARLOV om 5 dagar ..?
Det känns som typ sport eller påsklov ju ;S det var typ bättre väder och varmare på påsklovet
än nu? haha. jag döööööööör om det är såhär på skolavsl. shit assaaaaaa. pusss

Kommentarer
Postat av: Nikki Flink

uppdatera kossa

2009-06-12 @ 18:12:08
URL: http://outlife.blogg.se/
Postat av: alicia

orkar inteee muu

asså ja slutar typ under sommaren men börjar i höst :)

2009-06-12 @ 18:53:33
URL: http://sshare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0