a hot day


Hejsan. Visst har det varit riktigt svettigt idag? I alla fall här
i Stockholm. Idag så har jag mest varit för mig själv (: Cyklade
och köpte glass, solade lite och lyssnade på musik. Sen så
låg jag och läste med mamma på en gräsplätt och lite så.
Det var vaarmt! Men mysigt ;) Sen lite senare åkte vi till
Bengt och gick till en restaurang och åt där. Sen så åkte
vi till en brygga och det var faktiskt varmt i vattnet. Kan gissa
på 19-20 grader. Sedan åkte vi hem och jag duschade.
Imorgon är det skola. Tycker inte det är lika jobbigt som
det brukar vara på söndagskvällarna :p Det är för att
det är ju sommarlov nästa vecka! :) På vintern är det ju
bara så att man vill gå i ide och jag hatar typ livet då ^^
hih, hatar vinter! November, januari (förutom den 18e),
februari och mars är de värsta månaderna! December
är väl okej, iallafall i slutet för då är det jul och nyår.
men nog snackat om det. Ha de bra och pussgodnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0