är hos amanda nu

hejsan! jag är hos amanda nu. hon äter ;) Idag var de typ en vanlig skoldag nästan. Fast jag missade engelskan för jag glömde mina nycklar till skåpet hemma, så jag gick hem men dom va inte där, sen ringde jag pappa och han sa att dom typ va i min rygga som min syrra lånade idag -.- så jag fick gå till hennes skola och hämta dom och sen tbx till min skola. haha, slapp iaf engelska (: Sen hade vi gympa & lite andra lektioner. På lunchen var jag, becci, amanda, freddy, mimmi och jenny i vasa och åt glass ;) kom lite sent till bilden men hon var inte sur iaf. Efter skolan var jag me amanda och jenny. Vi gjorde inge spec... Sen orkade typ inte jenny like always så jag och amanda gick hem till henne. Ska gå hem snart. Puss


haha nån sak amanda hade på datorn ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

hahah hade jag ? :P <3

2009-05-27 @ 16:16:43
URL: http://amanda9696.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0