förlåt för jag inte bloggat


Heejsan! Asså förlåt jag har inte bloggat igår, men sånt händer ;) Hann inte.
Okej men om igår. Det var skola som vanligt, efter skolan åkte jag och red me
Jenny och Fredrika. & amanda följde me. Det har kommit en ny till stallet, typ
världens minsta häst :D Den är as liten! Jaja, jag fick rida Yason, Jenny Nektar
och Fredrika Sevel. Vi red en lättC bana x) haha okej ingen vet nog vad det är.
Sen åkte jag hem och när jag var hos mamma märkte jag att mamma/pappa
hade låst med överlåset och jag hade den andra nyckeln -.- Men jag kunde
åka med Ann till stan hos pappa. Duschade där och sen åt vi lite. Pizza =)
Sen kom mamma runt halv nio/ nio och hämtade mig så åkte vi hem till
mammi. Jag gick ut med nikki typ direkt och handlade till mamma på
konsum. Sen gick jag och Nikki lite runtrunt (: Vi tog några bilder
på när vi gungade lägger in några sen kanske. Idag vet jag
inte vad jag ska göra =( Säg till om nån vill göra nått,
kanske åker till Ängbybadet med mamma och
solar eller nått ^^, Pussar / Aliiiiiiiicia

Kommentarer
Postat av: mimmi

lätt C dressyr eller hoppning ?

jag har tävlat i det :)<3

2009-05-30 @ 11:27:36
URL: http://mimu.blogg.se/
Postat av: alicia

dressyr<3

2009-05-30 @ 12:29:55
URL: http://sshare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0