fredag? nej, onsdag


Thailand, saknar grymt mycket <3
Hejsan! :) Idag känns det som en fredag tycker jag. För jag brukar rida
på fredagar, och det gjorde jag ju idag ;) Först idag var det skolan. Massa
tråkiga ämnen, sen åkte jag hem och bytte om till ridkläder och sen åkte
jag med Jenny till ridningen. Vi fick skjuts. Vi skulle rida igen, för vi har
missat några gånger. Jag fick rida Yason och Jenny red Sevel. Vi skulle
rida bommar typ. Så vi stog upp nästan hela tiden, lite jobbigt. Sen på slutet
red vi damsadel :P hah. Aja, sen efter sommarn ska jag börja i en bättre
grupp.. Sen gick, eller ja, vi sprang väl hela vägen till tåget, för jag jaga
jenny med en snigel :] Kul :) Haha. Sen hemma åt jag middag och duschade
precis nu. Ikväll vet jag inte vad jag gör riktigt. Mys antar jag. & kanske kollar
lite på Grey's Anatomy som börjar om typ 5 minuter. Men jag tror inte jag
har lust ;) Ha en bra onsdagskväll. Puss / fortsätt kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0