friday babe!

HEEEJJJ
Det är fredag baby! Skönt med en helg framför sig , yee <3 :) Vill ni veta vad jag har gjort idag? Inte? Okej skit it då, :( Men ni får veta vad som hände efter skolan då :) Jag och några kompisar gick till Hemköp och köpte lite till ridningen som vi alltid brukar göra ;) Macka och energidryck köpte jag idag. Hade kvar lite choklad sen igår också (: Sen åkte jag, fredrika och jenny hem till mig. Jag bytte om & vi kollade lite på TV, typ djurpoliserna på Animal planet, haha! Sen så åkte vi dit och blev lite flamsiga som vanligt.. det hade kommit typ 2 nya hästar :) En hette Tango den andra kmr jag inte ihåg. Jag red Yason och Fredrika Lady pré och Jenny Nektar. Typ en vanlig lektion, fast jag hade asont i ryggen ju, så när vi trava gjorde det jätteont och fick typ hålla andan heh. Sen efter sa Mona, ridläraren att vi skulle kanske få byta till J3, asså nu går jag i P2, och J3 betyder typ stora hästar, och en grupp bättre än våran, och P2 = Ponnygrupp 2. Och jag fick lite humörväxlingar så jag blev ledsen då =( haha, men asså ja vill absolut INTE byta! >:( Sen blev jag sur på henne istället.. konstig? mm. Sen fick jag & F springa till bussen för J ringde och sa att den var där. Sen åkte vi hem, jag åkte t mamma. duschade och så. Nu sitter jag och lyssnar på lite musik. Love <3 & mina bilder har kommit hem :D Asså laddade ju upp en massa bilder som jag ska sätta i album :):):) Puss, ha en bra fredagskväll! Bilder kmr


Saknar Jojje & 'honan' :( Jojje har typ blivit såld :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0