haha?

vad börjar ditt namn på ?
A - sötnos
B - fuling
C - tönt
D - gullunge
E - emo
F - världens sötaste
G - mongounge
H - snällis
I - fjortis
j- cpbarn
K - snygging
L - sötiiis
M - apan olle
N - fining
O - äckel
P - tjockis
Q - raring
R - honey
S - älskling
T - bästis
U - prinsessan
V - prinsen
W - spinkis
X - spöket
Y - bloggläsare
Z - fetto
Å - mobboffer
Ä - heting
Ö - sexy

vilken färg på tröjan har du just nu ?
grön - skitunge
rosa - snorunge
blå - sötnos
lila - äckelpäckel
vit - gullnos
svart - gullunge
annan färg - fuling
möstrad - tönt

när var senast du drack vatten ?
några sekunder sen - pojkvän
några minuter sen - flickvän
en halv timme sen - farmor
när jag åt senast - mamma
timme sen - pappa
en kvart sen - fru
flera timmar sedan - make

har du strumpor på dej just nu ?
nej - jag älskar dej
ja - jag hatar dej

vem var det senaste smset ifrån ?
min kompis - jävla bög
min mamma / pappa - gamling
nån i min släkt - artist
ingen jag känner ? nån från nätet - gullenos

när åt du senast ?
några år sen - groda
nått år sen - padda
några timmar sen - hund
en halvtimme sen - anka
en kvart sen - apa
några minuter sen - katt

gillar du godis ?
nej jag hatar det - äta
nej inte så jätte mycket , bara ibland - dricka
jaaa - hångla
oftast - ha sex
ibland - kyssas

sminkar du dej ?
ja , eller oftast - gå och hänga dej
nej aldrig i livet ! - gå och knivhugga dej
allra allra oftast - dränka dej
ibland - gå och ta själv mord

vad har du för färg på byxorna ?
bruna - måns selmerlöw
svarta - paris hilton
blå - britney speares
annan färg - ett spöke

RESULTAT:

Hej sötnos.Vet du en sak ? Du är en sån jävla gullnos ! Du betyder jätte mycket för mej. Du är min pappa och du förstår inte hur mycket jag hatar dig. Du är en sån gamling , du är en riktig unik människa som har ett hjärta av guld ! Det positiva med dej är att du är lik en hund , och din hobby är att hångla. hoppas vi ses snart ! puss och kram , och glöm inte att gå och dränka dej så blir jag riktigt glad tills när vi ses nästa gång !
Från paris hilton.

Kommentarer
Postat av: Nina

Är mer än en fining,haha

älskar diig sötnosen alicia<33

2009-07-12 @ 11:51:14
URL: http://fiinastenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0