torsdag

Shenaaree! Haft en bra dag? Det har väl jag.
Haha jag har såå tråkiga rubriker.. kom inte på någe annat ;)
Idag så började jag 9.15, skönt! Längsta sovmorgon på min skolvecka.
Ja, vi hade träslöjd, och jag är typ snart klar med min ljusstake. Men
skit i de. Vi hade musik efter det, och jag blir så irriterad på min musik

lärare för hon hjälper aldrig våran grupp! Vi ska typ spela och sjunga en

låt, och de ska va klart typ nästa gång, och vi har inte kommit längre än

introt? ;S och hon bryr sej ju inte ens. Livin' on a prayer ska vi sjunga och
spela.. Iallafall. På svenskan så hade vi vikarie, och de kom in några
nior där, och dom va ruliga (; haha dom sa att dom gick i våran klass,
och så gick dom och satte sig på några tomma platser :) Heh, kanske
inte låter så roligt , men jajajjajajaja. Sen hade vi gympa och vi hade
löpning -.- ! Uuuuusch, hatar det! Men jag och Nina tog lite genvägar
då&då ;) he he.. Efter skolan var jag rebecca jenny och fredrika ganska
länge i omkl rummet, och sen gick jag, jenny, rebecca och vega hem
till mig och vi spelade kort, haha! sen skulle jag på gitarr lektion, och
sen hämtade mamma mig. Ska snart skriva om nått roligare än mina
dagar -.- Men vad? Ska kanske sluta skriva om mina dagar, bara om
något speciellt har hänt. Vad tycker ni om det? Pusshej / Aliiiiiiiiiiiiiicia


haha! Den här bilden gjorde jag för ganska längesen. Rebecca,
Fredrika och Jag, våran DHW kväll! ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0