vasaparken med jenny


Hejhej. Jag och Jenny gick till vasa runt halv 6 och satt där på fotbollsplanen.
& jag såg den där söta killen jag såg en gång :D Han va ännu snyggare nu :)
Sen kolla vi lite på dom och när han gick följde vi efter han för jag tänkte fråga
han om typ nummer eller nått, men vi tappade bort han =( Så vi gick till Åhléns
och kollade lite där och jag köpte ett morsdags kort. Sen gick jag hem och då
var kl ungefär sju , sen åt jag middag och duschade, inte så mycket mer med
det. Men åh den där killen asså jag måste få tag på vad han heter eller nått,
men han satt ju där med sina kompisar i nian typ, och dom niorna går i vår
skola, så det är ju lite pinsamt, han är typ ganska kort men han går säkert i
åttan/nian haha. Jaja. Imorgon börjar jag 9.15. Ha en bra kväll, pussar!

Kommentarer
Postat av: Emma

okej då vet jag :) tack så mycket <3

2009-05-27 @ 21:23:17
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0